Art Journal with Ink Art Designs " Swatch Colour Palette"

Hello,


Je vous présente aujourd'hui, une page très colorée dans mon Art Journal. J'ai utilisé des planches de tampons Rubber Dance et Crafty Individuals que vous trouverez dans la boutique Ink Art Designs.
I present to you today, a very colorful page in my Art Journal. I used rubber dance and Crafty Individuals stamps which you will find in the Ink Art Designs shop.





  Pas à Pas
How to do


Je commence par la page de droite, j'utilise des pochoirs avec différentes couleurs de Distress Oxide.
I start with the right page, I use stencils with different colors of Distress Oxide.



Je continue avec la page de gauche, en utilisant également un pochoir avec de la Distress Oxide.
I continue with the left page, also using a stencil with Distress Oxide.


 Je reviens sur l'autre page pour rajouter de la texture avec un pochoir.
I come back to the other page to add texture with a stencil.




J'imprime mes tampons sur du papier aquarelle et je colorie avec de la Distress et de la peinture aquarelle.
I print my stamps on a watercolor paper and color them with Distress and watercolor paint.



Je colle les maisons colorées sur la page de droite.
I adhere the colored houses in the right page.



Je dessine des pilotis aux maisons.
I draw stilts at houses.


Je colle les petits carrés de la palette sur la page de gauche.
I stick the small squares of the palette on the left page.


Pour terminer, je rajoute les deux oiseaux tamponnés et coloriés à l'aquarelle, ainsi que les deux titres.
Finally, I add the two birds stamped and colored in watercolor, as well as the two titles.


Voici le résultat!
Here the result!

Retrouvez tous les merveilleux set de tampons sur Ink Art Design et plein de magnifiques idées sur le blog. J'espère que ce pas à pas vous aura inspiré!
Find all the wonderful stamps set on Ink Art Design and lots of great ideas on the blog. I hope this step by step will have inspired you!

Un grand merci à mon amie Dot et sa merveilleuse boutique Ink Art Designs!
A big thank you to my friend Dot and her wonderful shop Ink Art Designs!

Marie-Christine
Design Team


Commentaires

  1. Hi Marie-Christine. I love seeing what you do with the stencils in your art journal. I would never have thought of putting the houses onto stilts! Absolutely brilliant!
    Dot x
    Ink Art Designs, a great place to find great stamps

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire