Winter Mixed Media Canvas with Ink Art Designs

 Hello,

Aujourd'hui, je vous présente une scène hivernale sur un Canvas 15X15 et des tampons Art by Marlene. Un cadeau parfait pour ces fêtes de fin d'année qui approchent à grands pas.

Today, I present  you a winter scene on a 15X15 Canvas and with Art by Marlene's stamps. A perfect gift for these holiday season.

***INK ART DESIGNS PROVIDED ME SOME PRODUCTS TO CREATE THIS PROJECT.THE OPINIONS I SHARE ARE SOLELY MY OWN.***



Tutorial


Tout d'abord, je commence à pulvériser de l'encre en spray sur le canvas.

First, I spray some inks on the canvas.


Puis, je déchire des bandes de papiers imprimés que je colle dans le bas en les faisant se chevaucher.

Then, I tear strips of printed paper that I glue at the bottom, overlapping them.


Je fais des étoiles des neiges à l'aide d'un pochoir TCW et de la pâte de texture blanche.

I make snowflakes using TCW stencil and white texture paste.



Je tamponne le set de tampons Art by Marlene sur un papier aquarelle et je le colorie avec de la peinture aquarelle.

I stamp the Art by Marlene stamp set on a watercolor paper and color it with watercolor paint.


Je les colle sur le canvas et je rajoute le titre "Winter" dans le bas.

I paste them on the canvas and I add the title "Winter" at the bottom.


Voici quelques détails.

Here some more details.



J'espère que ce tutorial vous a inspiré. A bientôt pour de nouvelles idées créatives avec Ink Art Designs.

Hope this tutorial has inspired you. See you soon for new creative ideas with Ink Art Designs.


Marie-Christine

Design Team


Commentaires

  1. Hi Marie-Christine. What a wonderful Christmas scene! I loved reading your tutorial, such gorgeous textured layers.
    Dot x

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire